woensdag 30 december 2015

#30 Wonderful WednesDEE - Wie bewondert Johanna?

De laatste wonderful WednesDEE van deze DEEcember Daily staat in het teken van wie Johanna (van Scrap enzo) bewondert en vooral waarom.


Paige Evans is een van mijn favoriete scrappers! Ik bewonder haar materiaalgebruik, ze werkt met vrolijke kleurtjes en maakt met zoveel strookjes/rondjes/hartjes de mooiste creaties. Door Paige ben ik de naaimachine gaan gebruiken voor mijn layouts en ook haar creaties met de silhouette cameo inspireren me enorm. Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar haar eigen papierlijn die uitkomt in maart 2016. 

 Ook de Noorse scrapster Christin Gronnslett bewonder ik, vooral om haar achtergronden van sprayinkt en masks. Haar combinaties van kleur knallen altijd van het scherm af.

 Door Christin ben ik ook doilies gaan gebruiken op mijn layouts en probeer ik steeds meer kleurencombinaties te maken met waterverf. 

Missy Whidden haar blog is een feestje om te bezoeken! Vrolijk, kleurrijk, vol met spetters en van haar silhouette cameo gebruik wil ik nog een hoop leren.  
Deze prachtige layout met flamingo's is gemaakt door Thamar. Ook haar bewonder ik, vooral omdat ze het maken van layouts wekelijks combineert met haar Project Life pagina's. Van elke week maakt ze een dubbele PL pagina en dan ook nog eens de liftlayout waarbij wij ons beide laten inspireren door een scrapper. 
Omdat Thamar en ik precies vandaag (de 30ste december) al 2 jaar lang bijna iedere week een layout liften, zet ik haar nog iets meer in het zonnetje door bovenstaande layout te maken. Een lift naar aanleiding van een layout van Thamar waarin zij Project Life en layouts scrappen perfect combineert.
Ik hoop dat jullie ook inspiratie krijgen van deze creatieve dames! Bedankt Miranda en Bij Oma DEETEE dames, dat ik jullie deze maand mocht vergezellen in de DEEcember Daily. Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een kleurrijk 2016!
Johanna

--------------------------------------------------------------------

Doe je mee aan kraak de code, dan is dit het cijfer van vandaag: 
Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur dan je antwoord naar miranda@bijomadee.nl.
Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket!

13 opmerkingen:

  1. Wow erg mooi..zit ook al een tijdje te denken om die silhouette aan te schaffen. ..toch maar even kijken wat ze ervan maken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi! Ik heb ook lang getwijfeld, maar een silhouette is echt de moeite waard. Om te scrappen, maar ook voor leuke projectjes op stof en met vinyl!

      Verwijderen
  2. leuk om dit van jou te lezen Johanna ! Prachtige blogs om je heerlijk te laten inspireren. En wat lief van je dat je Thamar extra in het zonnetje zet. Elke vrijdag is het voor mij een feestje om op jullie blogs te gaan kijken ! Jij (en Thamar) inspireren mij.... goede jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja mooie post! Heb ook alle dames bekeken en inspiratie gevonden! Jouw layout is ook erg leuk! Bedankt voor het schrijven en inspireren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga ze zeker bekijken. Vind je layout leuk. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijkheid! Leuk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een vrolijke en leuke blogpost, net als op je eigen blog. Altijd leuk om te zien! Nu ook nóg meer inspiratie (-: Thamar ('s blog) ken ik al, de rest nog niet. Dank je wel voor je bijdrage, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh wat een ontzettend gave post is dit. Ik zit met een dikke smiles dit te lezen. Lieve Johanna ik ben jou grootste fan. je bent een topper niet alleen met scrappen maar een ontzettend lief mens. Mijn dag kan niet meer stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh wat een ontzettend gave post is dit. Ik zit met een dikke smiles dit te lezen. Lieve Johanna ik ben jou grootste fan. je bent een topper niet alleen met scrappen maar een ontzettend lief mens. Mijn dag kan niet meer stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit ziet er allemaal ontzettend gaaf uit!!! Daar kan je zeker veel inspiratie uithalen.
    Ook ik wens jullie een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016...maar tot morgen nog! ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen