zondag 6 december 2015

#6 Sale on SunDEE

Hoi,

Zijn jullie er allemaal nog? Niemand in de zak mee naar Spanje? Pfffff gelukkig :-)) Ja ik dacht ik check het even, want vandaag speelt Bij Oma Dee namelijk een beetje voor Sinterklaas met de eerste....



Eigenlijk zijn het twee Sales on SunDEE. De eerste is voor degenen die nog last-minute Kerstkaarten moeten maken of alvast in willen slaan voor volgend jaar (ja dat kan natuurlijk ook). Speciaal voor jullie geldt vandaag een korting van maar liefst 20% op alle artikelen in het Christmas Lookbook.

Wil je gebruikmaken van de korting? Vul dan in het eerste scherm van je winkelwagentje het woord  sinterklaas in in het vakje kortingscode.


Ben je al klaar met Kerstkaarten maken en heb je zin om te breien of haken? Deze maand wil ik echt de laatste wol en katoen uitverkopen. Daarom krijg je deze hele week 50% korting op alle wol en katoen. De juiste prijzen (met korting) staan al op de website.



Ik wens jullie verder een heel gezellige zondag!

Groetjes,
Miranda

***

Doe je mee aan kraak de code, dan is dit het cijfer van vandaag:
Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur je antwoord naar miranda@bijomadee.nl. Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket.

6 opmerkingen:

  1. ben gelukkig niet al te stout geweest , en mocht hier blijven hihi.
    ga nu eens even kijken bij je sale, wie weet zit er iets tussen.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had graag naar Spanje meegegaan hoor, maar helaas. Lol...
    Leuke sale actie.
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas, helaas, het is me weer niet gelukt om mee naar Spanje te mogen...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nog gewoon in dit koude en natte Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nog gewoon in dit koude en natte Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen