woensdag 9 december 2015

#9 Wonderful WednesDEE - Hoe Heidi Swapp Nadines hobbyzolder domineert

Nadine, wie bewonder jij in de scrapwereld?
"Er zijn zoveel leuke merken, maar er blijft er altijd eentje favoriet. Al vanaf het begin dat ik scrap, valt mijn oog op spulletjes van Heidi Swapp. Natuurlijk heeft het logo daarmee te maken. En het feit dat Heidi's favo kleurencombinatie zwart-wit-roze is. Maar ook haar manier van bloggen en scrappen spreekt me aan. Veel van wat zij doet, vind ik leuk. Altijd vernieuwend en enthousiast."



Hoe is dat zo gekomen?
"Heidi Swapp is een van de eerste merken waarvan ik echt iets van kocht op scrapgebied. Dat waren grote clear stamps met teksten in het echte Heidi-handschrift. Ze kostten 2,70. Destijds goed te doen voor mij als student. Ik gebruik ze nog steeds! Heidi Swapp is iemand die altijd met haar tijd meegaat, vaak voorloopt en naast scrappen ook veel home deco dingen op de markt brengt. Niet altijd alles is bruikbaar voor mij, maar het ziet er altijd leuk uit."




Op welke manieren 'volg' je haar?
"Het blog van Heidi Swapp volg ik sinds ik het merk ken. Naast scrapzaken, vertelt Heidi ook heel veel over haar eigen leven. De pieken en dalen komen aan de orde. Dat is niet hoe ik het zelf doe, maar het maakt haar juist Heidi. Herinneringen bewaren is echt haar levenswerk. Ook op Facebook volg ik haar pagina om te zien wat voor leuke nieuwe spulletjes er uit komen en meestal kan ik dan niet wachten tot het hier in Nederland verkrijgbaar is. Regelmatig bekijk ik ook haar Youtube filmpjes. Er gaat weleens iets mis en daar houd ik wel van. Niet zo nep als veel andere Amerikaanse filmpjes, maar daar zullen anderen anders over denken, verwacht ik."

Make pretty stuff, ken je dan zeker ook wel?
"Tuurlijk! Het digitale magazine staat altijd vol nieuwe ideetjes. Echt iets af en toe online door te bladeren als je even geen idee hebt. Mooi vormgegeven en voorzien van prachtige, inspirerende foto's."

Stelt Heidi je nooit teleur?
"Over het algemeen vind ik veel leuk van wat ze op de markt brengt. Vorig jaar was ik verliefd op de zwart-witte planner. Die moest ik hebben! Helaas kwam hij door productievertragingen pas in maart op de markt, ja dan baal ik wel! Halverwege het jaar beginnen met een agenda vind ik niet praktisch, dus ga ik er in januari 2016 mee starten. De spulletjes liggen me al heel lang aan te staren..."

Hier word ik blij van!



Wat is je favo Heidi Swapp-product?
"Oei, dat is een moeilijke. Ik heb mijn spulletjes bij elkaar geraapt en ben nog altijd fan van de Clear Stamps. Ben weg van het handschrift."

Mijn Heidi-collectie


Wat moeten we allemaal uitproberen?
"De nieuwe parelmoerkleurige pasta's van Heidi. Ik ben helemaal geen kliederaar, maar het is zulk leuk spul om mee te werken. Cornelie heeft er laatst ook een blogpost over geschreven. Dus als je nog ideetjes zoekt, zeker even lezen. Heel leuk om te gebruiken met stencils. Naast de roze is de gouden en zilveren tube onlangs ook in mijn mandje beland. Je ziet ook hoe het werkt in dit filmpje."


Omdat ik Heidi Swapp bewonder, heb ik een layout van haar gemaakt voor in mijn scrapbook-album. Hiervoor heb ik alleen maar spulletjes van Heidi Swapp gebruikt. Zo kwam deze pagina tot stand:

Beginnen bij het begin, een leeg vel...

Een mooie foto uitgeprint...


Schuiven, passen en meten....

Met de pasta aan de slag...

Zo'n leuk effect!

Bijna klaar...

Het eindresultaat.



---------------------------------------------------------------------
Doe je mee aan kraak de code, dan is dit het cijfer van vandaag: 

Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur je antwoord naar miranda@bijomadee.nl. Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket.





18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke layout heb je gemaakt. Ik vid de spullen van Heide ook geweldig mooi, maar helaas niet voor mijn knip. Mijn favo kleurencombi is ook zwart/wit/roze. Heb al een hele lange tijd geen layouts meer gemaakt, maar door de jouwe gaan mijn handen wel jeuken :-D.
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch mooie LO heb je gemaakt voor Heidi. Ik ben niet zo'n scrapper. Maar als ik zo die spulletjes zie.. hmmm... Die pasta's lijken mij wel wat.. want ik ben wel een kliederaar! Groetjes Syl xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk bericht om te lezen en te bekijken. Ze heeft zeker hele mooie spullen in haar collectie! Ik geloof niet dat ik wat van haar hand heb, of toch één papier blokje? Leuk om de opbouw van je LO te zien, gaaf is 'ie geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen! Ze heeft inderdaad toffe spulletjes al heb ik er zelf niet veel van. Geloof een masking stencil, zou wel weer heel goed matchen met de paste die je in deze blogpost beschrijft. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie layout! Ik ben Heidi door de jaren heen een beetje uit het oog verloren. Maar die planner die heb ik! Toch maar weer eens haar blog gaan kijken... Bedankt voor dit leuke intervieuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee, om je favoriete designer/ producten eens te gebruiken, mooie pagina is het geworden, moet ik misschien ook maar eens proberen
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige layout!
    Ik ken deze spulletjes niet maar ziet er prachtig uit.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ken haar en haar spullen niet, maar door dit hele leuke interview ga ik dat zeker eens bekijken. bedankt Nadine, voor weer zo'n goed inspiratie-moment. Jij word blij van Heidi, ik altijd weer blij van jou! Ga zo door.
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om de opbouw van je LO te zien...prachtig eindresultaat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker mooie spullies allemaal ;-) Leuk om te lezen! Super leuk om haar foto te scrappen. Echt weer een mooie LO!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Komen dáár die leuke stempels vandaan, die ik er altijd uitpik voor een boekje :). Leuk om meer over je fan te lezen en te zien wat je ermee maakt! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik denk dat het cijfer van vandaag niet klopt. Ik geef een 10 vandaag hoor. (Lol). Het ziet er prachtig uit.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lieve opmerking, Aartje! Dankjewel!

      Verwijderen
  13. Een heel leuk interview, Nadine!
    En je layout met Heidi's foto, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind de spulletjes van Heidi ook mooi en kan haar you tube filmpjes zeker waarderen! Je layout is erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een gave layout heb je weer gemaakt. topper

    BeantwoordenVerwijderen