zaterdag 5 december 2015

#5 SaturDEE Sketch

Goedemorgen,

Zijn jullie al lekker op dreef met het verzamelen van de cijfers voor de code?
Gezellig dat jullie ook vandaag weer van de partij zijn!

We hebben een sketch voor jullie: 


en mijn uitwerking met het design papier Christmas Wishes van Pinkfresh Studio en glitter cardstock
uit iDEE&post.


Het boompje is gestanst met Designer Dies van Echo Park,
Het schattige kerstklokje bevestigde ik met wit naaigaren.

Fijne Sinterklaas-SaturDEE!

Groetjes,
Judith 




Doe je mee aan kraak de code, dan is dit het cijfer van vandaag: 

Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur je antwoord naar miranda@bijomadee.nl. Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket.

16 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart is het geworden Judith! Verrassende kleurtjes voor kerst, ik vind het leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superlief kaartje is dit geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Judith en heel bruikbare schets voor de laatste kaartjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O die gaat ook gemaakt worden hier hoor ;) Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en makkelijk. Ik denk dat deze nog wel even op mijn stapel kerstkaarten komt. Fijn weekend iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf kaartje met een gave schets!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi CAS kaartje. Leuke sketch ook. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cute en stoer tegelijk! Fijne combinatie dat roze en rood, en een heel bruikbare schets, toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stijlvol, eenvoudig en hele mooie kleurtjes, ik houd er van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie sketch en een prachtig kaartje!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke sketch. Prachtige kaart!
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke sketch. Prachtige kaart!
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, dat roze bij dat rood is leuk, hou ik van! Leuke en bruikbare schets. Tof gedaan weer Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke sketch en supergave uitwerking! Tof met die rode achtergrond en het roze boompje ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke schets, met een gezellige kaart als uitwerking!

    BeantwoordenVerwijderen