zaterdag 23 januari 2016

Aftellen tot Scrap Every DEE met Johanna

Scrap Every DEE komt eraan! Wat er in het pakket zit, is nog heel even een verrassing! Maar door deze layout krijg je wel een idee van wat je kunt verwachten van het pakket. 
 Layouts maak je natuurlijk met mooi papier, leuke embellishments en in mijn geval LAAGJES! 
 Er wordt vaak gedacht dat het papier bepaalt welke foto je kunt gebruiken. Vandaag laat ik je zien dat je met frisse lente-tinten heel goed een kerstfoto kunt scrappen. Het gaat tenslotte om het vastleggen van de herinnering en de ontspanning van het creëren. Om een foto met bijvoorbeeld veel roodtinten toch bij roze papier te laten passen, kun je een foto natuurlijk ook in zwart/wit afdrukken. 
Op mijn layouts werk ik graag met waterverf. Je eigen achtergrond maken, precies in de kleur die past bij het papier dat je gebruikt geeft een extra dimensie aan scrappen. 

Hopelijk heb je een goede impressie gekregen van de materialen die je in de 
Scrap Every Dee kit kunt verwachten. Het pakket is in ieder geval goed gevuld, ook geschikt voor pocket page scrappers én past bij meerdere scrapstijlen, van strak tot messy! 
Kortom, laat je inspireren door Bij Oma DEE en scrap straks EVERY DEE! Bij de kit ontvang je ook heel veel inspiratie door voorbeelden, schetsen, lifts, tips, nieuwsbrieven en de besloten facebookgroep.
Fijne dag,
Johanna

2 opmerkingen:

  1. Echt weer een leuke foto! Tof deze LO ook weer. Ook al ben ik zelf meer van het strakke, ik geniet altijd van jouw laagjes! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja een echte Johanna . super .
    ik ben heel benieuwd wat voor moois ik krijg in de kit

    BeantwoordenVerwijderen