donderdag 14 januari 2016

Bakken maar!!

Hé hallo!!

De meeste van jullie zullen de iDEE&post inmiddels wel hebben ontvangen, en wat hebben we al leuke en enthousiaste reacties gekregen! Heel erg bedankt, want daar doen we het voor, om jullie blij te maken! Wij hadden er eventjes eerder al plezier van om natuurlijk leuke inspiratie voorbeelden te maken voor het magazine, maar je kunt met dit pakket zoveel, dat ik nu ook nog vaak de papiertjes erbij pak. En de stans met stempels natuurlijk! Te leuk.


Ook ik had het boekje beplakt, en had net als Judith een zelfde idee daarbij. Grappig is dat je soms dezelfde ideeën ergens bij hebt, én dat het toch weer anders wordt.
Dus hier mijn versie van het bijgevoegde Kraft boekje.


Het lepeltje natuurlijk gebruikt! Ook in het pakket. Zo leuk.
De stempels van Clearly Besotted passen er super goed bij! (deze komen uit eigen voorraad)
Een klein receptenboekje voor de recepten van mijn moeder!
Voor bv. haar onovertroffen kruidkoek, of Meatlof, prutje, en zo zijn er nog wel een aantal die ik niet graag wil vergeten!


Voor de kaart heb ik de schets van Judith gebruikt. Deze stond in het magazine, en zal Judith t.z.t. ook op dit blog plaatsen.
Voor deze kaart heb ik de Fuse gebruikt. Een te gek apparaat waar je leuk shaker cards mee kunt maken. Super snel én makkelijk, en daar houden we van ;-)


De die-namic van MFT "Stitched Scalloped mini square".
De button vond ik er leuk bij passen. Verder touwtje en natuurlijk sequins.

Een post om jullie misschien nóg meer te inspireren. Ben benieuwd wat jullie er mee gaan maken!

Veel plezier, groetjes Cornelie

12 opmerkingen:

  1. Wat hebben jullie een gaaf pakket gemaakt, ben er helemaal blij mee! En dit zijn prachtige voorbeelden, leuk is de "home" stans!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Cornelie,

    het pakket is supergaaf en mijn favoriet tot nu toe denk ik. De stans met bijpassende stempels vind ik helemaal geweldig. Mooie receptenboek en verhuiskaart heb je er trouwens mee gemaakt.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze kaart zo leuk!!! Nog meer inspiratie voor de dames, en voor ons natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Echt een gaaf pakket weer, ik hoop er snel mee aan de (be)slag (hihi) te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, aan jouw voorbeelden zal het niet liggen, mooie inspiratiekaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt als een heel leuk pakket! De voorbeelden zijn in ieder geval weer super. Ik ben dol op alles wat met bakken te maken heeft dus laat maar komen die blogposts ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow heel leuk zeg! gave kaart ook met die huisjes! is dat een stans met 'home' waarbij de o een huisje is?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waata super leuk om deze idee & post te winnen. én gisteren een hightea gehad met oud-collegaatjes, dus dat komt supergoed uit. Ik "moet" vanmezelf eerst wat "half affen" projectjes afmaken en dan ga ik gauw aan de slag met dit superleuke pakket.
    Nogmaals dank !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf Cornelie!! Grappig idd dat jij en Judith dezelfde inspiratie hadden.
    Geweldig Leuk pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen