maandag 4 januari 2016

Happy New Year, Zweden in de winter en we hebben 2 winnaressen!!

Hoi,

Allereerst wil ik beginnen met jullie allemaal een gelukkig, gezond en vooral creatief 2016 toe te wensen. Ik weet het, ik ben een beetje laat, maar dat komt omdat ik even ben weggeweest. Naar Zweden. Het was in één woord GEWELDIG! Wat een prachtig land, wat een aardige mensen en vooral wat een rust. 

We hadden een leuke stuga (zo noemen ze in Zweden een vakantiehuis) gehuurd, midden in het bos en met een grote omheinde tuin eromheen, waar de hondjes lekker konden rondrennen. We hebben heerlijk gewandeld, maar ook rondgereden om te omgeving te verkennen. Je kan daar nog echt rondlopen zonder iemand tegen te komen en op de wegen is het ook al zo lekker rustig. De mensen zijn er ook super relaxed en iedereen is vriendelijk en spreekt Engels. Dat is in Frankrijk, waar we normaal meestal naartoe gaan, wel anders haha. 

Ik kan Zweden echt aan iedereen aanraden. Kijk maar naar de foto's, dan snap je waarschijnlijk wel waarom (in de zomer schijnt het nog mooier te zijn ;-)).


Maar nu is het weer tijd om aan de slag te gaan. Ik moet nog "even" de voorraadinventarisatie doen, voordat de winkel woensdag weer open gaat en er zijn ook nog flink wat bestellingen binnengekomen die verwerkt moeten worden. Het nieuwe jaar begint meteen goed!
Maar eerst nog even wat "prijzen" uitreiken. En dan begin ik met het verloten van het Scrap EveryDEE pakket. Tjonge wat is ons nieuwste project enthousiast ontvangen. Nog steeds komen er aanmeldingen binnen, zo gaaf! Maarrrrr....het gratis pakket is toch echt voor één van de dames, die zich vóór 25 december hebben aangemeld. Ik heb alle namen door elkaar gehusseld en er eentje uitgehaald. De winnares van het Scrap EveryDEE pakket is JEANET TIEMESEN. Van harte Jeanet en heel veel plezier met het pakket! (ik heb je gegevens, dus ik regel de rest)

En dan nu, eindelijk, de uitslag van Kraak de Code. De DEEcember Daily was een slijtageslag haha. Wat een werk, maar wat was het superleuk om te doen. En wat hebben we genoten van jullie enthousiaste reacties. We werden er zelf ook helemaal enthousiast van. Geweldig! De afgelopen dagen druppelden de inzendingen binnen, zo leuk om te zien hoeveel mensen kans hebben gezien de code ook daadwerkelijk te kraken. En wat een leuke en lieve mailtjes hebben jullie gestuurd. Ik zou ze graag allemaal persoonlijk willen beantwoorden, maar het zijn er zoveel, dat gaat echt niet lukken, sorry. Dus bij deze wil ik iedereen bedanken voor het meedoen. Oh en voor degenen die daar nieuwsgierig naar waren....de cijfertjes zijn gewoon random gekozen en er zit dus geen logica of speciale boodschap in ;-)). 
Maar genoeg gekletst. Tijd om de winnares van de nieuwste iDEE&post bekend te maken. Alle namen gingen weer in de hoge hoed, lekker husselen, eentje eruit halen en dat is......MARLIES BONGAARDS. Van harte Marlies, ik wens je heel veel knutselplezier. Als je je adresgegevens even doormailt, stuur ik het pakket volgende week naar je toe.

Dat was hem weer! Morgen de eerste inspiratie DEEnsdag van dit jaar van Judith, dus ik hoop dat jullie dan weer langskomen.

Groetjes,
Miranda

22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's van Zweden! Ik kan me voorstellen dat jullie daar genoten hebben en tot rust zijn gekomen. Voor jullie ook een heel gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's en ja je hebt gelijk Zweden is een prachtig land, mijn broer heeft er gewoond en wij zijn meerdere malen naar toe geweest, zowel op visite als op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's en ja je hebt gelijk Zweden is een prachtig land, mijn broer heeft er gewoond en wij zijn meerdere malen naar toe geweest, zowel op visite als op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jou en je gezin een mooi 2016 gewenst! Gave foto's, Zweden lijkt me erg relaxt, staat nog op mijn verlanglijstje. Vooral zo'n stuga met omheinde tuin, helemaal top voor onze Heidewachtel-dames, die zijn erg graag buiten.... Dus mocht je het adres kunnen/willen/mogen doorgeven... graag!
    Beide winnaressen: proficiat en heel veel plezier met jullie prijs!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was nog bezig met m'n blogrondje toen ik er door Irene op gewezen werd dat ik gauw bij Oma Dee moest kijken. Eerst rustig alle foto's bekeken (prachtig land Zweden en wat een schitterende foto's, Miranda!) en toen las ik tot mijn grote verrassing dat ik dat ik het scrappakket gewonnen heb. Wat geweldig gaaf, ben er zo super blij mee. Hartstikke bedankt! Had al vreselijk veel zin om dit jaar wat meer te gaan scrappen, maar nu helemaal :o)
    Marlies jij ook veel plezier gewenst met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is toch een leuke verrassing? Nogmaals van harte Jeanet!

      Verwijderen
    2. Wat gaaf meiden gefeliciteerd. Veel plezier ermee

      Verwijderen
    3. Wat gaaf meiden gefeliciteerd. Veel plezier ermee

      Verwijderen
    4. Super Jeanet, gefeliciteerd!

      Verwijderen
  6. Welkom terug, zo te lezen heb je lekker genoten. Hopelijk heb je genoeg energie opgedaan, want je mag meteen weer flink aan de bak! ;-) Winnaressen, van harte gefeliciteerd met jullie prijs. Mooi begin van het jaar denk ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whaaaaaa.... wat leuk dat ik gewonnen heb met de code te kraken ! Ik zag via Facebook dat er een nieuw blogberichtje was dus ging even kijken en zooo leuk om dan je naam voorbij te zien komen ! Ik heb er helemaal zin in !

    Je vakantie klinkt al heerlijk, maar als je daar dan nog zulke mooie foto;s van ziet.... prachtig !


    Bedankt voor de felicitaties en Jeanet jij ook gefeliciteerd met je prijs !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi fotoverslag!
    En Jeanet en Marlies van harte!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's Miranda! En gefeliciteerd Jeanet en Marlies, geniet van jullie pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klinkt goed en ziet er heerlijk ontspannen uit! Fijn dat jullie zo genoten hebben! Ik hoop dat je er een tijdje op kunt teren ;). Het was een drukke en leuke actiemaand!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zweden staat nog op mijn verlanglijstje, maar ja dat zal voorlopig wel niks worden
    Nog bedankt voor alle leuke tips in december, kan voorlopig weer vooruit :-)
    groet vanuit het zonnige warme Zeeland

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zweden staat nog op mijn verlanglijstje, maar ja dat zal voorlopig wel niks worden
    Nog bedankt voor alle leuke tips in december, kan voorlopig weer vooruit :-)
    groet vanuit het zonnige warme Zeeland

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's Miranda! Zweden staat zeker ook nog op onze bucketlist. Proficiat Marlies en Jeanet met jullie mooie prijs, ik was na een week de tel al kwijt ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Miranda, prachtige foto's. Ziet er reuze gezellig uit. En dankjewel voor je mailtje. Lief om die te sturen tussen de drukte door.
    Ja het was echt genieten hier en dat blijf ik zoveel mogelijk doen, om langs te komen. Maar het schiet er weleens bij in hoor.
    Gefeliciteerd Jeanet en Marlies met jullie prijs.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen