dinsdag 19 januari 2016

Inspiratie DEEnsdag: Receptenboekje

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Vorige week was het zover: iDEE&post januari-maart werd door de abonnees ontvangen.
Veel enthousiaste reacties hebben we gekregen, leuk dat jullie blij zijn met het pakket.

Het DeeTee is al maanden aan het vooruit plannen en ook de eerste voorbeelden worden op tijd gemaakt. Zo kon je het versierde kraft boekje van Cornelie afgelopen donderdag zien KLICK.

Onafhankelijk van elkaar hebben wij de voorkant beplakt met designpapier en ook het houten lepeltje als versiering gebruikt (-:
Vandaag mijn versie:


Door middel van tabs (gemaakt met Die-namics Hip Clips)


is het boekje verdeeld in verschillende items:
recepten voor
- hartige gerechten
- zoete taarten
- smoothies
- toetjes



Ik zelf houd van een heerlijke cappuccino,
lekker verse opgeklopte melk met een dikke laag schuim, hmm!

Zo kun je in dit boekje de favoriete gerechten verzamelen.

En, ben jij al aan het 'bakken van kaarten/projecten' geslagen?
Laat het ons weten, dat vinden wij leuk.
Via Facebook of stuur een mail met foto van je project naar Miranda.
Reageren op deze blogpost kan natuurlijk ook,
als je een link naar je blogpost bijzet, komen wij zeker kijken!

Veel plezier!

Ik wens jullie een smakelijke DEEnsdag!

Groetjes, 
Judith

5 opmerkingen:

  1. Superleuke voorkant, mooie tabjes en dan ook nog lekkere recepten erin... het kan niet op! Gaaf!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kookschriftje is het geworden! Bij mij komen er wel altijd vetvlekken op mijn schriftjes... dat zou bij deze wel heel erg zonde zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gedaan, Judith! Vooral met die tabjes aan de binnenkant, slim!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf! Ik zal het zeer delen op FB als ik iets maak hoor! Ik benen beetje en slow starter, omdat ik even zelf wil genieten van dat papier voor ik er in knip (veel voorkomende afwijking bij mensen die met papier werken)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen