dinsdag 5 januari 2016

Inspiratie DEEnsdag

Goedemorgen op deze nieuwe en allereerste inspiratie DEEnsdag van 2016!

Ja, ook dit jaar zal ik doorgaan met de DEEnsdag post.

Voor wij onze nieuwe iDEEën gemaakt met de spulletjes uit iDEE&post januari kunnen laten zien,
wil ik vandaag een klein cadeautje met jullie te delen.

Een bedankje, gemaakt voor Leonie. Zij heeft een paar dagen onze kater Lewis verzorgd.

Bij Hema kocht ik een kaars in de kleur van haar slaapkamer en kleedde hierbij passend het lucifersdoosje aan.


Heel eenvoudig, ook de binnenkant is aardig basic gehouden.


Très simple

Hiervoor gebruikte ik
Card Shoppe cardstock
Avery Elle design papier
MFT Die-namics Pierced Heart STAX
VersaMagic Stempelinkt

Fijne dag!

Judith

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Judith, ik heb wel vaker iets met een luciferdoosje en waxinelichtjes gemaakt, maar vind zo'n omslag erom net iets leuker dan alleen beplakken! Ik ga je idee dus onthouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juist de eenvoud vind ik mooi. Dan heeft een cadeautje helemaal niet zo veel nodig. En de kleuren vind ik eindeloos mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk bedacht zeg, heel eenvouding maar een heel leuk cadeautje zo !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super mooi uit, echt heel leuk om iemand cadeau te doen!
    Gr anita

    BeantwoordenVerwijderen