zaterdag 30 januari 2016

Kaartjes + layout met nieuwe EveryDEE stamps
Scrap EveryDEE #1

Zoals beloofd... een aantal voorbeelden met de nieuwe EveryDEE Stamps stempelset. Hoewel we deze set in eerste instantie hebben bedoeld voor scrappers, kun je er ook leuke kaartjes mee maken. Cornelie liet dat eerder deze week al op haar eigen blog zien. En ook ik heb de tekst 'Kaarsjes uitblazen' op een kaart gestempeld. Met de papiertjes van iDEE&post en een paar taartjes erbij een vrolijk geheel.


Ook het 'LIEF!' stempeltje vond ik geschikt voor op een kaart. Eerst wilde ik er een babykaartje mee maken, wat natuurlijk ook prima kan, maar uiteindelijk is het een ander kaartje geworden. Ik heb het woordje gewoon willekeurig op de achtergrond gestempeld met lichtroze versafine Pixie Dust. Daarbij heb ik leuke papiertjes gezocht van Basic Grey en met een paar stansjes, brads en een knoopje erbij was ik snel klaar :)


Van de week liet ik al een sneakje zien van een layout die ik heb gemaakt, ook met deze super veelzijdige stempelset. Komt ie, nu helemaal:



Als basis heb ik een vel van de Gosammer Blue Get Happy lijn gebruikt. Zoals jullie kunnen zien, heb ik me vervolgens lekker uitgeleefd met de stempelset. Dat &-teken en het woord 'foto momentje' zijn mijn favorieten van deze set. Daar ga ik nog veel plezier van hebben.

En jij, wil je ook lekker stempelen met Nederlandse teksten? Op kaarten, of op je foto-projecten?


Fijne zaterdag allemaal! Wij gaan Bij Oma Dee lekker scrappen met een gezellige club workshoppers. Volle bak!

4 opmerkingen:

  1. Nice! Die stempelsets van EveryDee zijn veelzijdig zeg 😉 Echt superleuke kaartjes en die LO is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk bezig geweest. Mooi stuk voor stuk!! Was het weer gezellig vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen