zaterdag 16 januari 2016

Scrap EveryDEE: laat je steeds opnieuw verrassen en inspireren

Scrappen, daar doe ik niet aan.
Geen tijd voor, ik maak nooit foto's, wat moet je met al die boeken...

Een scrappakket? Net zoiets als iDEE&post?
Klinkt wel leuk, maar wat kun je ermee?

Het moodboard prikkelt, maar wat kan ik van zo'n pakket verwachten?
Wat zit er dan eigenlijk allemaal in?

Het zijn zomaar wat vragen en opmerkingen die wij de afgelopen tijd hebben gehoord rond ons nieuwe product: Scrap EveryDEE. Goed om te horen dat het jullie bezighoudt. Daarom leek het ons een goed idee om het Bij Oma Dee publiek wat warmer te maken voor scrappen. Ook als kaartenmaker kun je hier natuurlijk je inspiratie uithalen.

"We zeggen dus ook niet dat je MOET scrappen, 
maar we willen je laten zien hoe leuk het kan zijn ;)"

We laten niet zien wat er in het pakket zit, want dat is juiste de verrassing die de creativiteit zal prikkelen. Maar als je de layouts ziet die de komende weken op het blog zullen verschijnen, dan krijg je wel een idee van wat je kunt verwachten. Allemaal leuke materialen van mooie merken. Zorgvuldig samengesteld op basis van ons moodboard. Mét tips en voorbeelden van Johanna, Cornelie, Judith en mij.

Ik ben weer met wat papiertjes in de sfeer van het moodboard aan de slag gegaan. Dit is een pocket page variant. Want Scrap EveryDEE kun je ook gebruiken voor Pocket Page Scrapping.




Het eindresultaat kon ik in de avond niet meer knap op de foto krijgen. Dus voor nu is dit een voorproefje ;)

Heb je vragen, wil je iets weten, vraag het gerust!

Fijn weekend!

PS, Scrap EveryDEE #1 komt uit in februari. Er zijn nog een paar pakketten over. Misschien leuk om eens te proberen? Laat je verrassen én inspireren. Het wordt leuk, dat beloof ik! 


1 opmerking: