donderdag 28 januari 2016

Scrap virus!

He goedemorgen!

Het duurt nu echt niet lang meer voordat de eerste Scrap EveryDEE uitkomt. Er wordt door ons al een hele tijd over nagedacht, en ook met voorbeelden zijn we lekker druk bezig.
Zelf maakte ik zo af en toe eens een LO, en schoof ook zo nu en dan aan op de zaterdag "Bij Oma Dee" om lekker te gaan scrappen. Nu met het pakket van Scrap EveryDEE raak ik helemaal besmet met het scrap virus. Leuk dat ik het vind!!


Daarom hier een LO van mij, in de kleurtjes die ook in het eerste pakket voorkomen.
Ik heb de foto in een "zakje" gestopt, gemaakt met de Fuse, en daarin sequins gestopt, en de tekst LOVE eraan vast gemaakt.


Daarnaast stempels, strass sterretjes, stansen en washi tape gebruikt om er een geheel van te maken.
Erg leuk om zo een foto op te pimpen!

Nog even geduld en dan komt de eerste Srap EveryDee uit, en ik kan je wel vertellen, het is een super leuk pakket geworden!!

Gezellige dag!

Groetjes Cornelie

6 opmerkingen:

  1. Echt heel leuk! Oh, oh die Fuse... geinig ding is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice!!! Ik vind je layouts super inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige layout en wat een geweldig leuke foto!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jullie zitten ons wel heel lekker te maken he. weten jullie wel hoe gemeen dat is. haha.
    Ik ben heel benieuwd wat er voor moois in de kit zit.
    Maar deze layout is erggggggggggggg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat scrapvirus, dat is volgens mij een chronische besmetting ;-) daar kom je noooooit meer vanaf! Ik vind je LO erg mooi geworden en ook een superleuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen