donderdag 21 januari 2016

Weer aan de bak!

He goedemorgen!

Toen we besloten deze papierlijn te kiezen voor de iDEE&post, wist gelijk dat ik deze vorm kaart zou gaan gebruiken om een voorbeeld mee te maken. Deze had ik al een tijdje in mijn bibliotheek staan van mijn Silhouette omdat ik een zwak heb voor shaped cards, maar ook een zwak voor deze mixer in het echie. Zo gaaf!


Toen Nadine en mijn persoontje een date hadden in december, maakte Nadine een kaart met de Fuse en deed in meerdere vakjes suiker, meel etc. Te leuk natuurlijk, en zo kwam ik op het idee om mijn mengkom ook daadwerkelijk te vullen! ;-)


De tekst taart&kadootjes vond ik wel toepasselijk. Verder opgeleukt met tekst, label, brad, aardbeitje en een cadeautje, gewoon rechtstreeks uit het papier geknipt en een strikje er boven op.

Super leuk om dit te maken! ;-)

Groetjes Cornelie

13 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk dit. Misschien leuk een keer een workshopje te doen met de fuse? Ik ben reuze nieuwsgierig en zou het graag eens uittesten voordat ik hem koop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww.... superleuke kaart... dat motiveert mij om mn Silhoutte weer uit t stof te halen... en Sinterklaas bracht mij de Fuse en t wordt hoog tijd dat ik die ga gebruiken;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Cornelie... ik zou mijn Sil ook vaker moeten gebruiken voor shaped cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg gave kaart, mooi model en leuk die vulling!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk en origineel!!! tof
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word hier zo blij van! Echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Te leuk gewoon!!!!! Ik heb nooit de drang gehad een silhouette aan te schaffen maar als ik dit zie.... geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke mixer-kaart! Geweldig met de inhoud van de mengkom!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow; ik kan niets originelers bedenken:). En sprekend mijn Kitchen Aid :) in die mooie ijsblauwe kleur. Gaaf Cornelie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave kaart! Heb de mixer in het echie dus vind jouw kaart dan ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw, ziet er supersss uit ! mooi !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen