zaterdag 6 februari 2016

Funny valentine - Wie stuur jij een valentijnskaart?

Misschien heb je het al gezien in de winkels, misschien heb je er niets mee, maar we kunnen er haast niet omheen: het is 14 februari Valentijnsdag. Nu vind ik zelf dat je elke dag de liefde mag verklaren aan degene van wie je houdt, maar Valentijnsdag vind ik ook wel wat hebben. Ik stuur trouwens nooit alleen mijn man een kaartje, ook mijn familie en vriendinnen stuur ik soms iets toe op deze speciale dag.

Omdat we nog maar een week de tijd hebben, vandaag wat valentijns-inspiratie. Miranda heeft allemaal schattige paper pads in de winkel en we hebben zelfs een echte valentijnswand gemaakt. Lekker veel roze, natuurlijk!



De onderstaande kaartjes maakte ik met de paper pad van American Crafts - XOXO. Lekker zoete papiertjes en leuke beestjes die zich ervoor lenen om uitgeknipt te worden ;)





Voor wie ga jij een valentijnskaartje maken?

9 opmerkingen:

  1. Mooi! En een erg leuk wandje vol inspirerende producten :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt! De papiertjes zijn erg mooi ook, gevaarlijk zo een leuke wand met allemaal leuks. Ik heb die leuke clipjes ook eens gekocht bij de Hema, maar ik vergeet steeds dat ik ze heb... toch maar snel eens gebruiken want ze zijn zo een leuke toevoeging. Ik verstuur eigenlijk nooit iets met Valentijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes en inspiratiewand! Ik maak meestal wel een kaartje voor mijn vriend met Valentijn, maar dat hoef niet per se een roze te zijn ;). groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, zo'n romantisch hoekje in de winkel! En mooie voorbeeldkaartjes, al geloof ik niet dat het mijn stijl is. Ik ga voor stoer-romantisch, haha.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes! En een heerlijk shop-wandje maar helaas een beetje ver weg voor mij.. ik ben van plan een heel pak Valentijns kaartjes te verzenden. Genoeg vriendinnen die het leuk vinden een verassing te krijgen in hun brievenbus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten, leuk een heel Valentijns hoekje in de winkel.
    Dat zie je niet vaak.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten !
    Ik stuur niemand een kaart !
    Heb niet zoveel met valentijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Behalve mijn lief stuur ik ook nog wel eens een kaartje naar mijn vriendinnen of mijn moeder en mijn zus.
    Dit jaar krijgt echter niemand iets, want we zijn er niet :-)
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Behalve mijn lief stuur ik ook nog wel eens een kaartje naar mijn vriendinnen of mijn moeder en mijn zus.
    Dit jaar krijgt echter niemand iets, want we zijn er niet :-)
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen