dinsdag 16 februari 2016

Inspiratie DEEnsdag: Happy Birthday

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag.

Een verjaardagskaart gemaakt met MFT Blueprints #26
Het papier is uit iDEE&post januari.


Uit Card Shoppe de basiskaart en Birthday gestanst.
De ballon uit design papier Home Sweet Home van Carta Bella


Een pocket gemaakt aan de binnenkant,
voor een cadeaukaart of een geldbriefje. 

Ik wens jullie een HAPPY day.
Misschien is deze dag voor jou wel heel speciaal.
Ben je jarig?
Happy Birthday!!!

Groetjes, Judith

9 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd.. deze blueprint heb ik ook in mijn bezit.. gauw aan de slag dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel erg leuk en lief kaartje ! top hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi deze kaart!! Strak, mooi van kleur. Helemaal goed naar mijn idee. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw prachtig! Lekker clean and simple, toffe kleuren, niet teveel toeters en bellen, gewoon supermooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, kun je me zeggen hoe de stansset heet die je hebt gebruikt? vind het prachtig !!
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen