dinsdag 9 februari 2016

Inspiratie DEEnsdag

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

De cadeauverpakking, die ik vandaag met jullie wil delen is niet door mij zelf gemaakt, noch heb ik het model bedacht.

De eer gaat geheel naar mijn jongste zoon, die zondag lekker aan het knutselen was volgens een voorbeeld van Miranda.

Wit cardstock op maat gesneden, met behulp van mijn Envelope Punch Board een envelop gevouwen, een tag gestanst, eentje geponst, tekst gestempeld, voorkant versierd gaatjes geperforeerd en bakers twine geregen. Klaar was de verpakking, die mooi door de brievenbus van zijn jarige peetoom past.




Onder het toeziend oog van zijn moeder heeft hij het heel netjes gemaakt,
al zeg ik het zelf ((-;

Gebruik gemaakt van de volgende materialen uit de (web)winkel:

Card Shoppe cardstock
Echo Park Dots & Stripes
Doodlebug Kraft In Color
Stitched Die-namics Traditional Tag STAX

Ik wens jullie een vrolijk gestippelde DEEnsdag (-:

Groetjes,
Judith

PS:

Morgen komt ie dan écht:

Scrap EveryDEE #1


ben je al benieuwd?

7 opmerkingen:

  1. Ik vind dit echt een top idee! Wat super leuk gedaan door je zoon zeg! Weer één om te onthouden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schreef het al op het blog van Judith; deze familie is heel goed in cadeauverpakkingen :). Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap zeg, hij heeft goed opgelet en wat een leuk idee achter de flap. GerJanne vertelde het vanmiddag en dan wordt je nieuwsgierig. groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan van je zoon. super die oranje kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heeft je zoon dat mooi gedaan! Leuk hoor zo'n persoonlijk cadeau voor zijn peetoom!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen