donderdag 11 februari 2016

Kleine snelle kaartjes...

Hé allemaal!

Ben ik weer met een berichtje. Dit maal met kleine snelle  kaartjes! Zo leuk om te maken!
Meestal kies ik voor het maatje 10x10 cm. Ik heb voor deze kaartjes veel materialen van 
My Favorite Things gebruikt.


Zoals de nieuwe set  "Lucky", met allemaal verschillende geluk figuurtjes!
Ik word er blij van ;-))




Verder de set "Scalloped Square" set  gebruikt. Mooi als basis voor van alles.


Papier van Echo Park, gek op dots en stripes, noem maar op, voor net even een kleurtje erbij!


Zo ook het nieuwe blokje van MFT, schattige kleurtjes en printjes!


Beetje stempelen op de achtergrond, figuurtjes met prisma Colors ingekleurd, en een beetje bling aan de uiterste randjes.


Deze laatste net weer even anders, en daar heb ik het "Peek a Boo Frame" van MFT bij gebruikt, en de  tekst 'Hi' ook. Deze keer het figuurtje met water color gekleurd.
Leuke tape-jes aan de onderkant, en wat dew drops om het af te maken.

Op deze manier heb je in relatief weinig tijd zo een aantal kaartjes klaar.
Lekker toch?!

Fijne dag allemaal!

Groetjes Cornelie

18 opmerkingen:

  1. Dit zijn echt hele leuke kaartjes! Leuk ook hoe je het scalloped randje iets gevouwen hebt. Zo komt het leuk naar voren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Cornelie, word er helemaal vrolijk van :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn kaartjes naar mijn hart...klein, leuk, eenvoudig...echt gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! En soms zo handig dat je snel een aantal kaartjes kunt maken. Bedankt voor je ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! En soms zo handig dat je snel een aantal kaartjes kunt maken. Bedankt voor je ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo schattig! Een beetje hetzelfde, maar toch helemaal anders! Echt een toffe serie! Jij hebt vast veel vriendjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow...wat leuk..hmmm weer een setje op mijn verlanglijstje..wat Heb je toch een creatief brein Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allemaal heel erg leuk!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een snoezig setje kaarten! Stuk voor stuk even lief...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuk en super vrolijk!!!
    Ik hoef niet te vertellen dat het blauwe kaartje met de ster mijn favoriet is... ((-;

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige serie kaarten gemaakt met deze stempelset.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke serie! Vrolijke kleuren en mooie stempels. En goed om te zien dat er toch ook nog washitape op een van je kaarten is beland en dat ze niet alleen voor de sier op de foto's staan. ;-) Jij hebt ook best wel een aardige collectie denk ik zo hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave serie! geweldig; ik ben vooral wég van die blauwe met dat onwijs leuke sterretje. Dat verbaast je denk ik niet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige serie! Ik ben ook gevallen voor die lucky-stempelset, maar nog geen tijd gehad om er iets mee te maken. Jij zorgt wel voor heel veel inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijke serie minikaartjes!! Leuke stempelset!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen