dinsdag 23 februari 2016

MFT in The Spotlight

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag.

Oh, ik was direct verliefd op het design papier Lucky Prints van MFT.
Hoe kan het ook anders: design papier met sterretjes ✰ , helemaal leuk voor mij als sterrenliefhebber (-:
Ook vond ik de zachte tinten prachtig, lieve voorjaarskleuren.



In no-time waren mijn 10 x 10 kaartjes klaar.

De basis gesneden uit Card Shoppe,
mijn nieuwste MFT Cross-Stitch Square STAX Die-namics uit de verpakking gehaald,


Lucky Prints Design papier van MFT geplakt,
versiert met bakers twine Hemptique Palm tree paradise (wat een leuk woord!)
sequins, en knoopjes.

Klaar (-:

Het papier en de Cross-Stitch Square STAX Die namics zijn momenteel niet op voorraad.
Maar begin maart zal Miranda weer een bestelling plaatsen bij My Favorite Things.

Mocht je iets willen hebben, dat nu niet verkrijgbaar is in de (web-) winkel van Bij Oma Dee,
stuur Miranda gerust een mail. Ze bestelt de gewenste artikelen dan graag voor jou mee.

Ik wens jullie een zacht getinte DEEnsdag!

Groetjes, Judith


8 opmerkingen:

  1. Hey, goeiemorgen!! Inderdaad, enig papier, ik ben er ook weg van. En van jouw kaartjes. Gisteren heb ik ook een 3-tal kaartjes gemaakt, ze komen zaterdag op mijn blog...Over dezelfde smaak gesproken...Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, mooie materialen en toffe kaartjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw.....schitterende kaartjes Judith!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten zijn het! Mooie hello stempel ook. Mooi van die kleine kaartjes.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes, Judith. heerlijk vrolijk. echt je stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes! Het papier is inderdaad heel gaaf, prachtige kleurtjes en leuke patroontjes! Tof! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Judith heeft een stijl die ik er eigenlijk altijd uitpik.CAS op een prachtige manier. En superleuk papier op een kaartje in een maat die ik zelf ook graag gebruik. Dat papier en die stansen; oh het is allemaal zó verleidelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supergave kaartjes zijn dit, geweldige kleuren ook! En ik ben helemaal weg van die woordstansjes.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen