dinsdag 2 februari 2016

Scrap EveryDEE: Moodboard inspiratie


Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag.


Spannend, nog een week tot het allereerste Scrap EveryDEE pakket gelanceerd wordt.


Het moodboard hebben jullie vast al gezien, mij inspireerden de kleuren geel en lichtblauw en de dotjes tot het scrappen van een babyfoto.

Het babypakje heeft een subtiel geel randje, vandaar mijn keuze voor deze kleuren.


Mijn scrap stijl zal voornaam CAS zijn,
althans dat vermoed ik, ik moet het nog verder ontdekken
(-;

En jij?
Ben je ook al geïnspireerd door de kleuren en/of vormen van het Moodboard?

Oh, ja, mocht je ook graag een Scrap EveryDEE pakket willen ontvangen,
stuur gerust een mail naar Miranda. Ze zijn nog beschikbaar!

Ik wens jullie een kleurrijke DEEnsdag!

Groetjes,
Judith



9 opmerkingen:

  1. Onwijs mooie pagina, lekker rustig, en inderdaad CAS, maar dat is wat jij maakt, volgens mij ben je er goed in geslaagd.
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is CAS?? En ziet er goed uit trouwens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. CAS staat voor Clean And Simple = oftewel minder is meer/strak en eenvoud

      Verwijderen
  3. Wat is CAS?? En ziet er goed uit trouwens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Judith je maakt het wel heel verleidelijk:) Ik vind je LO prachtig; CAS past zo goed bij jou. Een LO gaat je goed af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, Judith! Leuk dat je je stijl aan het ontdekken bent op scrapgebied. Ga zo door!!!

    BeantwoordenVerwijderen