donderdag 18 februari 2016

Verjaardagskaarten...

Hé goedemorgen!

Van de afgelopen iDEE&post, krijg ik maar geen genoeg. Heerlijke papiertjes, kleurtjes en spulletjes!
Naast de kaarten van het magazine, heb ik nog wat inspiratie voor jullie.


Deze heb ik al in december gemaakt! Nadine was toen bij mij, en we zijn toen lekker met de iDEE&post aan de slag gegaan. Op dat moment had ik nog niet veel met de Fuse gedaan, dus die er ook bij gepakt! Te leuk om met dit app. in een handomdraai een vlakverdeling te maken. Te vullen met van alles en nog wat, en dat op een kaart te verwerken. Helemaal mijn ding!


Deze kaart heb ik nog recent gemaakt. 
De papiertjes lenen zich zo goed voor een achtergrondje.


Verder vrij eenvoudig! Mooie bloem, brad, bannertjes, en een opvallende tekst.

De nieuwe iDEE&post hebben we inmiddels alweer uitgezocht, en is ook weer leuheuk!!

Fijne dag allemaal!

Groetjes Cornelie

8 opmerkingen:

  1. Weer prachtige inspiratiekaarten! Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes, Cornelie!
    En die fuse...tja...wordt steeds aantrekkelijker...
    Ben blij trouwens dat we nog even door mogen met de huidige I&P, tijd 😔
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn gaaf! Kan me voorstellen dat je deze papiertjes graag gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf die shakertjes op je eerste kaart! Prachtige voorbeelden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie inspiratie weer! Top kaartjes Cornelie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Om vrolijk van te worden en idd de Fuse ligt bij ons ook nog te liggen, bedankt voor de inspiratie. Top kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg! Goede inspiratie voor als ik met mn Fuse aan de slag ga!

    BeantwoordenVerwijderen