donderdag 4 februari 2016

Verschillende maaksels...

Hé goedemorgen!

Een berichtje met van alles wat eigenlijk. Gewoon omdat ik het zo leuk vind om dingen te maken, en hopelijk jullie een beetje te kunnen inspireren ;-)


Met deze kaart de 'HOME' stans er nog maar eens bij gepakt uit de iDEE&post. 
Grote favoriet van mij.
Samen met een stempel uit eigen voorraad, heb ik deze kaart gemaakt.
Het ene huisje rechtsreeks gestempeld, en de andere gepaperpieced.


Heuveltje, gras zelf getekend, bloemetje en slakje uit het papier geknipt.
Tekst ook uit de iDEE&post!


Weer heel iets anders, maar dat vind ik nou juist zo leuk ;-)
Alleen maar gestempeld, beide stempels zijn van My Favorite Things, en inkt gebruikt van Versa Magic.
De gave teksten is met zwart dan een mooie eye cather. Wat sequins en strass voor de bling.


En een LO. Ik heb een bak met allerlei verschillende foto's. Ooit in lijstjes gezeten, gekregen...
Maar nu dacht ik, O leuk om te scrappen!
Ik heb de kleurtjes uit de foto gepakt. Life met de Silhouette gesneden, en de tekst Summertime uit een Scrapkaartje geknipt. Deze kaartjes zijn ook allemaal zó leuk.


Smiley's uit de foto weer terug laten komen, natuurlijk met wiebeloogjes. Verder een button, zonnetje, kleine bloemetjes, en stiksteekjes rondom een bordje getrokken.

Nou stop ik hoor ;-)

Fijne dag allemaal!
Groetjes Cornelie




9 opmerkingen:

  1. Wat een toffe post, vind alles leuk, maar je layout helemaal! Alles op zijn plek en die smileys! Heel leuk gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jhee jij zit lekker in de flow Cornelie! Ik krijg er helemaal knutselzin van!! Geweldige kaartjes weer en je layout is super! Prachtig gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh ik kan niet kiezen, wat laat je weer leuke dingen zien. Je layout vind ik dan misschien toch het leukst, maar dat komt vooral door dat lieve kleuterkoppie van Tim :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Cornelie wat een gave dingen heb je toch weer gemaakt
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige creaties, lekker vrolijk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er allemaal weer super leuk uit !!!!
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onwijs leuke post weer! De home-stans heb ik ook op mijn verlanglijstje staan, erg leuk! Tof hoe je het zo gecombineerd hebt met de gekleurde huisjes! Ook de cirkel-stempels van je tweede kaartje vind ik onwijs gaaf! Kortom weer hartstikke leuk allemaal :) groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke, verschillende dingen!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke, verschillende dingen!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen