dinsdag 29 maart 2016

Eind maart en ... een cadeauverpakking

Goedemorgen op deze nieuwe inspriatie DEEnsdag!

Wij zeggen maart bijna farewell.

De maand maart ervaar ik altijd als bijzonder. De winter heeft vaak nog een staartje maar het voorjaar komt om de hoek kijken. Het begin van de lente, de eerste bloemen in de tuin, de natuur ontwaakt voorzichtig. Ook de maand van mijn verjaardag (-;

Eind maart betekent ook dat iDEE&post 2016 #2 bijna uitkomt.
Zijn jullie al benieuwd naar het nieuwe pakket? Nog eventjes geduld...

Mag ik jullie vandaag nog inspireren met een cadeaudoosje? Ik houd ervan om (geld-)cadeaus op een bijzondere manier in te pakken. Dat hoeft niet altijd fancy te zijn, het mag CAS zijn. 
Clean and Simple past bij mij, het is mijn stijl - (wisten jullie dat al (-; ?!)



Ditmaal een blikje.

Voorzichtig opengemaakt aan de onderkant,
inhoud verwerkt in een lekkere maaltijd,
blikje afgewassen en goed laten drogen.

Beplakt met ruitjespapier, versiert met sterren,
tags, Hemp cord en een sentiment-die-cut.

Een paar snoepjes en geld voor de jarige ingeblikt en de deksel aan de onderzijde met sticky tape
bevestigd. Sticky tape hecht heel goed, waardoor het blik stevig gesloten blijft.

Door aan het lipje te trekken kon de jarige het blikje makkelijk openen.

De gebruikte materialen vind je hier:

MFT Die-namics:

Design papier uit de SALE -collectie

Geniet van de laatste dagen van MAART

Groetjes,
Judith


8 opmerkingen:

  1. Origineel! Ziet er erg leuk uit in deze frisse voorjaarskleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi fris blikje en wat een leuk idee..groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super goed idee! Krijgt navolging!
    Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, Judith!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dit er weer leuk uit, Judith! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen