dinsdag 8 maart 2016

Inspiratie DEEnsdag: Little You

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Vandaag een kleine serie babykaartjes met papiertjes van de serie Little You (Crate Paper)

De kleuren zijn relatief neutraal en ook al heb ik gewerkt met de jongenslijn,
in combinatie met meer roze zou het ook geschikt zijn voor een klein baby-meisje. 





Deze met het olifantje liet ik afgelopen week al op mijn blog zien



Ik maakte gebruik van diverse merken stansen.
De banners stanste ik met
Stitched Fishtail Flag Die-namics van MFT,



Enamel Stars van Gossamer Blue On My Desk

Mocht je meer willen zien van de collectie Little You,
kijk dan HIER.

Als je zelf aan de slag wilt met deze lijn en op zoek bent naar bepaalde accessoires,
neem gerust contact op met Miranda. Ze kan kijken wat ze voor je kan bestellen.

Ik wens je een SWEET DEEnsdag!

Groetjes,
Judith

4 opmerkingen:

  1. Zo snoepig! Dat papier krijgt bij jou het podium dat het verdient!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zijn ze schattig; niet te zoet en mooi in zijn eenvoud. Dit papier heeft inderdaad niet zo veel nodig; zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen