donderdag 24 maart 2016

Lift!

Hé goedemorgen!

Ook ik ben aan de slag gegaan met de lift, van deze maand.
Het origineel vind je hier!


Twee leuke foto's uitgezocht, die ook qua kleur weer leuk bij het pakket pasten, en ben gaan schuiven met van alles.


De foto's in dezelfde maat gesneden als de kaartjes.
Achtergrond stempel met tekst 'live love life'


Het houten frame in tweeën geknipt, dat vond ik wel leuk zo.
De witte tekst links vond ik zo mooi, dat heb ik ook gedaan.


Verder opgeleukt met kurk, houten elementjes en wat washi tape.

De voorbereidingen voor de nieuwe scrap everyDEE zijn alweer in volle gang.
Net als de iDEE&post, deze komt alweer snel!!

Fijne dag nog!

Groetjes Cornelie



5 opmerkingen:

  1. Hoi Cornelie, ziet er leuk uit, maarrrrr wat is het verschil tussen een lay-out en een lift?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Annemiek, een layout is een pagina. Een lift is een pagina die je 'namaakt' van iemand anders.

      Verwijderen
  2. Aaah, die kleine koppies, wat schattig! Leuke lift, maar dat had ik al gezegd (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Vooral hoe je die houten dingen hebt verwerkt door ze doormidden te knippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een schattige foto's en prachtige layout! Het hout en wit op wit... helemaal gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen