zondag 13 maart 2016

Scrap Every DEE - mei editie

Goedemorgen! Deze zondag staat in het teken van....




.....het nieuwe moodboard van Scrap EveryDEE, het scrappakket van Bij
Oma Dee dat in mei weer uitkomt! Lekker stoer en met warme kleuren die
je doen denken aan vakantie, lange zomeravonden, mooie
zonsondergangen....en zoals in mijn geval de zee.





Deze layout maakte ik niet met materialen uit het pakket (want deze
komt pas in mei 2016 uit) maar ik liet me volledig inspireren door het
avontuurlijke moodboard.



Krijg je al zin om met het Scrap Every DEE pakket aan de slag te
gaan? Bestel hem dan nu in de webwinkel. Of neem een abonnement, dan
kun je elk kwartaal genieten van een boordevol pakket inspirerende
scrapmaterialen.



Voor de twijfelaars en nieuwsgierige aagjes, dit zat er in het vorige
pakket (en deze was een dag na uitkomst al uitverkocht). Wil je niet
misgrijpen, HIER kun je de mei-editie alvast bestellen.

Fijne zondag!
Johanna

1 opmerking:

  1. Wat mooi en creatief gedaan. De anker op de achtergrond vind ik super gemaakt/geverfd.

    BeantwoordenVerwijderen