dinsdag 1 maart 2016

Scrap EveryDEE: Lift Pagina

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Scrap EveryDEE #1 heeft als uitdaging het liften van deze pagina van Nina.

Voor mijn scrapbook maakte ik een dubbele pagina.
Maar eerst laat ik je graag mijn lift zien:


Het papier met de sterren is mijn favoriet (-;
past het niet perfect bij de sterren op de helm?!

Het woordje TO heb ik verkregen door een gedeelte van de stempel 'STOER' te beïnkten.


Strech your stamps
om zo maar te zeggen.

EveryDee Stamps - Scrap EveryDEE #2 - February release:

Nina's pagina:


En hier mijn dubbele layout


Love is een stans van Lawn Fawn, scripty love
Het negatief plakte ik op de tweede pagina als een soort banner.

Op de Scrap EveryDEE #1 Pinterest pagina kun je nog meer inspiratie vinden.

Wist je trouwens dat de stempelsets ook los verkrijkbaar zijn?
Neem eens een kijkje in de webwinkel HIER en HIER

Ik wens jullie een vrolijke DEEnsdag.

Groetjes, Judith

6 opmerkingen:

  1. Mooie, strakke en frisse lift! Handig bedacht, om 'to' met de 'stoer' stempel te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Judith is hier al net zo goed in als in kaarten maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het echt een super leuke, vrolijke en stoere LO! 'To' heb je tof bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het sterretjespapier ook superleuk :) En je layout ook, gave foto's een creatieve oplossing met de stempel en ik vind die gekantelde A zo leuk gevonden. Top Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke pagina's! En wat heb je een leuke foto's gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent echt lekker bezig, Judith! Ziet er vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen