zaterdag 12 maart 2016

Uitslag schetsuitdaging

Goedemorgen,

Zo hè hè dat heeft even geduurd. Sorry hoor, maar ik was deze week zo druk bezig met van alles en nog wat, dat ik per ongeluk de bekendmaking van de winnares van de schetsuitdaging een beetje voor me heb uitgeschoven. Maar wat in het vat zit verzuurt niet zeggen ze altijd, dus hier is ie dan hoor....de uitslag.

Natuurlijk heb ik de meiden van het DeeTee gevraagd ook hun top 3 door te geven. En dit is hem (in willekeurige volgorde):

Stella maakte een gave kaart met papier uit een iDEE&post van vorig jaar (wie wat bewaart die heeft wat hihi)

Rhodé ging op de CAS-tour (wij houden ervan)

Dora ging aan de slag met een van haar zelf getekende afbeeldingen (knap hè?)

Een van deze kaartjes stond echt wel met stip bovenaan en dat is het kaartje van.....RHODE!!! Van harte gefeliciteerd Rhodé. Als je even je adres wil doormailen naar info@bijomadee.nl, stuur ik de Lawn Fawn stans zo snel mogelijk naar je toe.

Zo, dan ga ik nu mijn trainingspak aantrekken, want vandaag doen Nadine en ik een kaartenmarathon met 8 dames. Volle bak dus en een heel vol programma. Ik heb er zin in!

Fijn weekend allemaal!

Groetjes,
Miranda

8 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi begin van de zaterdag! Superleuk om deze prijs te winnen. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Rhodé en inderdaad een prachtige top drie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames en Rhode, veel plezier met je prijs. Mooie kaart!
    Dank jullie wel voor het kiezen van mijn kaart in de top 3. Wat een verrassing.
    Veel succes met je kaartenmarathon, veel plezier met elkaar!!
    Ik hoop binnenkort een keer langs te kunnen komen. wanneer??? weet ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, mooie uitslag!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! Mooie kaarten, goede keuze :)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben helemaal vereerd; wat leuk!!!! Dora en Rodé ook gefeliciteerd! En Rodé veel plezier met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat Rhodé, je was ook mijn favoriet maar ook de kaarten van Stella en Dora zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen