donderdag 3 maart 2016

Uitwerking sketch!

Hoi!!

Ook ik heb een uitwerking gemaakt met de schets van Johanna.
Ben niet helemaal tevreden, maar ik wilde deze jullie toch laten zien.


De cirkels op divers manieren gemaakt. Met stansen, met stempels en ook een aan tal met stiksteekjes getekend.


De foto samen met Nadine is oktober vorig jaar gemaakt. Waren we samen op stap ;-)



De kleurtjes van de foto's pasten perfect bij het pakket van de Scrap EveryDEE!!


Begin steeds meer plezier te krijgen in het maken van LO. Zo leuk!!

Fijne dag allemaal!

Groetjes Cornelie

6 opmerkingen:

  1. Oh ik ben toch zo'n fan van jouw stijl. Papiertjes combineren met stempels en het klopt altijd. Gave layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lootje geworden! Ja je hebt het scrapvirus al goed te pakken, haha dat raak je niet meer kwijt hoor ;) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, it's me :) Ik vind dat je heerlijk bezig bent je eigen scrapstijl te ontdekken. Ik vind hem natuurlijk een beetje wit, maar hij is helemaal in balans. Lekker mee doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je ook bent gaan scrappen, het trekt mij niet meer. Heb het vroeger erg veel gedaan, dat wel. Maar deze is goed geslaagd hoor, ik houd wel van die eenvoud en het wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik begrijp echt niet waarom je niet tevreden bent, ik vind hem echt prachtig!! Serieus! Mooie foto's ook, volgens mij hadden jullie het best leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen