zaterdag 30 april 2016

Cocoa Vanilla Studio inspiratie

Sindskort heeft Miranda een geweldig merk in de winkel  **Cocoa Vanilla Studio**. De lijnen hebben allemaal prachtige kleuren, veel bijpassende embellishments en mooie patronen. Kortom een echte aanrader!


De lijn Life is Beautiful was exclusief voor een workshop van Nadine, maar zij was zo lief om de "restjes" met mij te delen. Ik maakte er deze paaslayout van.

Met de lijn Totally Rad (een echte stoere jongenslijn) maakte ik onlangs deze layout.


Ook met de Free Spirit lijn (die deels in de eerste Scrap Every DEE zat) ging ik aan de slag.


Ik ben fan van Cocoa Vanilla Studio! Misschien zit er ook iets moois voor jou tussen? Neem vooral even een kijkje in de (web)winkel om al het moois te bewonderen.

Wil je samen met mij aan de slag met de papiertjes van Cocoa Vanilla Studio. Kom dan gezellig naar mijn ochtendworkshop op 7 mei a.s.. We maken dit homedeco klemboard.



Fijne dag,
Johanna

3 opmerkingen:

  1. T is inderdaad een gaaf merk! Ik ga sparen 🙃

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave layouts, wat een inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lay-outs gemaakt. Ook hoe je alles neer hebt gezet vind ik erg mooi om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen