dinsdag 26 april 2016

Feestslingers of Cadeauverpakkingen

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Het was voor mij weer een klein feestje: cadeauverpakkingen maken voor hele lieve mensen.

Onlangs ontdekte ik handige klemmen voor het ophangen van feestslingers.
Ik vond ze zo leuk, dat ik er een aantal kocht om cadeau te doen. Hiervoor maakte ik drie doosjes op maat:


Voor de bodem van elk doosje gebruikte ik Card Shoppe marshmallow
Het vrolijke sterretjespapier komt uit het Scrap EveryDee #1 pakket.

De mini slinger hangt aan Hemptique Bakers Twine.
De frisse kleur van het touw past mooi bij het zonnige designpapier.


Zo zie je maar dat het papier uit het Scrap EveryDEE pakket ook heel geschikt is voor andere doeleinden dan lay-outs.

Mocht je denken, dat lijkt mij wel wat, binnenkort komt Scrap EveryDEE #2 uit.
Je kunt nog een pakket bestellen, klik HIER voor meer informatie. Je ontvangt dan een goed gevulde doos met niet alleen design papier...

Ik wens je een zonnige dag!
***

Groetjes, Judith



3 opmerkingen:

  1. Zo leuk, en weer zo mooi gemaakt, en een onwijs leuk en origineel cadeautje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk Judith, die lieve mensen boffen maar :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook heel lief zijn als ik dan dit soort cadeautjes kreeg!! ;-) Prachtig gemaakt Judith, ik heb hem gepint. De klemmen lijken me ook handig al lijkt het me ook wel heel erg leuk als er twee vogeltjes mijn slingers omhoog houden!!

    BeantwoordenVerwijderen