dinsdag 19 april 2016

Inspiratie DEEnsdag: CUT-IES

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Heb je ze al gezien, de CUT-IES stansjes?
Zijn ze niet leuk? En zo vriendelijk geprijsd.

Je zou ze zó cadeau willen geven!
... aan een ander - of jezelf (-;

Ik combineerde de stansjes met de schattige stempeltjes Just For You van Lawn Fawn en een tekst van Avery Elle.



Dots and Stripes Bright 8x8" design papier van Echo Park behoort tot mijn favorieten.
Vrolijke, heldere kleuren en stipjes zijn zo veelzijdig te gebruiken.

Op dit moment is de paperpad niet verkrijgbaar in de (web)winkel,
maar één mailtje naar Miranda, ze bestelt het papier graag voor jou.

Ik maakte een heel eenvoudig cadeautasje:
cardstock en design papier op maat gesneden,
rechter, linker en onderste rand met dubbelzijdig tape aan elkaar geplakt,
de stansjes in het zakje geschoven.

Het bijpassende kaartje was ook zó gemaakt.

Meer dan een stempelafdruk (Avery Elle), Hemptique bakerstwine en de twee gestanste delen had het kaartje niet nodig (vond ik).

Als je een kijkje neemt bij CUT-IES
welke stansvorm(en) heeft jouw voorkeur?

Ik wens je een vrolijke dag!

Groetjes, Judith


MFT Die-namics Fishtail STAXX

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen