zondag 3 april 2016

Mmm...visjes...

Hoi!!

Hebben jullie alweer zin in de nieuwe Scrap EveryDEE?
Het belooft weer leuk te worden, wat een gaaf moodboard!
Kleurtjes, maar ook de visjes! Wat moet je nou met visjes?
Nou ik wist het wel!
En laat er nou ook nog een leuke uitdaging aan gekoppeld zijn? Dat hebben jullie allemaal kunnen lezen in het bericht van 01 april.

Hier een beetje inspiratie van mij.


Ik wilde graag de fotootjes vereeuwigen van onze poezeloetjes. Ze zijn er al een tijd niet meer, maar deze foto's zijn zoals ze waren! Een mooie herinnering dus!


Dus om daar de visjes bij te verwerken leek me wel toepasselijk. Deze heb ik met m'n Silhouette gesneden, net als de tekst 'Let's Eat!'


Het haakje heb ik zelf getekend, en samen met wat stempeltjes, snijmallen, tekst stickertjes, Pearl Maker, en een stiksteekje rondom, vond ik h'm af!

Hoe laat jij je inspireren door de visjes?

Voor de iDEE&post lezeressen onder ons, a.s. woensdag komt ie weer uit. Yeeehhh!!!

Fijne dag allemaal!
Groetjes Cornelie

4 opmerkingen:

  1. Ach lieve poezeloetjes :) Ik vind je layout geweldig Cornelie, super toch om ze zo vast te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Cornelie. Leuk zoals je het gedaan hebt met de poezen, mooie herinneringen heb je zo. Dieren inspirate vind ik altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk!!! Zoveel leuke details, ik vind het vishaakje aan het lijntje ook zo leuk erbij. En wat een koddige poezen, je zult ze vast missen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem top! Lekker speels, net zoals de beestjes zelf zijn!

    BeantwoordenVerwijderen