donderdag 7 april 2016

Scrap Every DEE - Vissenlayout

Goedemorgen! Doen jullie ook mee met de scrap-challenge? Vandaag mag ik mijn vissenlayout gemaakt voor deze uitdaging met jullie delen. En aan vissen ontbreekt het zeker niet.


De vissen zijn het thema geworden van mijn layout, van foto tot embellishments. Ik vond zelfs nog een papiertje met vissen in mijn papiervoorraad.


Laten jullie je ook inspireren door het vissenplaatje? Bijvoorbeeld om ook een visfoto te scrappen, of misschien te PL-en over varen, een dagje aan zee óf juist de mooie kleurtjes.


Meer lezen over deze scrap-uitdaging kan HIER. Je hebt tot en met 24 april aanstaande de tijd om een scraplayout of pocket page te plaatsen.

Veel plezier met scrappen. Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties.

Fijne dag,
Johanna

1 opmerking: