dinsdag 5 april 2016

Scrap EveryDEE: Vissen Traktatie

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

En, zijn jullie al op zoek gegaan naar die ene foto, die je kunt scrappen naar aanleiding van de "Vissen Scrap-Challenge".

Ik wel (-;
en ik vond hem: een al 10 jaar oude foto van een traktatie.

Kleine yoghurt bekers aan een vissenhengel,
in een grote boot gestopt
en door de trotse jarige uitgedeeld aan zijn klasgenoten.


In de met de Blending Tool geverfde zee zwemmen een paar vriendjes van MFT en Lawn Fawn.
De leuke wood veneer dolfijen zijn van Rive-Creatief, 

Traktatie stempelde ik op Pierced Traditional Tag Die-namics.

Je ziet, het hoeft niet ingewikkeld te zijn.
Ook al is de kwaliteit van de foto niet zo bijzonder,
het scrappen bracht leuke herinneringen aan de basisschooltijd van onze jongens.
Die verwachtingsvolle, glimlachende gezichtjes, vol spanning vlak voor hun verjaardagen,
...

ik blijf nog even hangen in de tijd van toen

...

als jij alvast gaat zoeken naar de juiste foto voor deze challenge.


Tot gauw!

Oh, ja, je kunt je layout, pocket page of misschien zelfs wel een kaartje HIER linken.
Veel plezier en succes!

Groetjes,
Judith

4 opmerkingen:

  1. De mijne ligt al klaar hoor 😋😋

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Judith! Wat een gave achtergrond heb je gemaakt, heel leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik had 'm zojuist al gespot op je eigen blog, maar ook hier ziet 't er fantastisch uit.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Judith gaaf! Jij bent dus ook heel goed in scrappen :)

    BeantwoordenVerwijderen