dinsdag 3 mei 2016

Inspiratie DEEnsdag: Crate Paper

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Vorige week is een lief mannetje geboren: Laurenz.

Voor deze gelegenheid haakte ik een rammelaar, die ik in een zelfontworpen cadeaudoosje verpakte.
Het doosje is gemaakt met het mooi stevige cardstock van Card Shoppe.

Het versieren van het doosje hield ik vrij simpel. Hiervoor gebruikte ik leuke stempelset Little You, uit de collectie van Crate Paper.


Een link naar het patroon voor de rammelaar vind je op mijn blog.

De Crate Paper collectie is in de winkel verkrijgbaar.
Op dit moment is er nog geen link naar de webwinkel, maar je kunt de materialen bestellen, door Miranda een mail te sturen.





Ik wens je een SWEET DEEnsdag!

Groetjes,
Judith

5 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk en lief. Geweldige materialen, ik geloof dat ik binnenkort de webwinkel moet bekijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh wat beeldschoon! Het papier heb ik; de stempels inmiddels besteld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, Judith, wat een mooi cadeautje!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en wat weer mooi gemaakt. Die rammelaar!! Tof zeg. Geweldig cadeautje weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuke set zo. En die rammelaar! Super sweet!

    BeantwoordenVerwijderen