dinsdag 17 mei 2016

Inspiratie DEEnsdag: Pinkfresh Studio Life Noted

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie-DEEnsdag!

Pinkfresh Studio is een jong merk. De november/december editie van iDEE&post kreeg de primeur met de papierlijn Christmas Wishes.

Inmiddels zijn er nieuwe lijnen ontworpen en is PFS in de vaste collectie van de (web-)winkel van Bij Oma Dee (klick) opgenomen.

Ik viel direct op Life Noted en maakte er een aantal kaarten mee:




De gebruikte materialen kun je op mijn blog vinden.

Een echte CAS kaart mocht niet ontbreken.


Hiervoor gebruikte ik: 

Card Shoppe Marshmallow
MFT Die-namics  Stitched Circle Stax



De rillijnen heb ik aangebracht met een embossingpen.
Met een Corner Chomper Tool kun je gemakkelijk hoeken afronden.


Van de Pinkfresh Studio collectie, zijn leuke materialen verkrijgbaar.

Spreekt je PFS ook aan?

Fijne DEEnsdag!

Groetjes, Judith




3 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda en Judith.
    Wat leuke kaarten gemaakt. Mooi gedaan met het papier. En je bent bezig geweest met de kleur rood...
    inderdaad, de onderste is een echte cas kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En de onderste is ook geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. idd rood is opvallend!! Ik hou ervan! Wat een gave kaarten, allemaal, stuk voor stuk! Hoe je het met de rillijnen hebt gedaan vind ik ook 1 om er te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen