dinsdag 10 mei 2016

Inspiratie DEEnsdag: Stationary

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag.

Het mooiste papier van de Attwell Paperpad, die wij voor iDEE&post #2 hebben uitgezocht vind ik 


'Stunning'

Om de prachtige bloemen in aquarel-look veel mogelijk intact te laten, heb ik het op een groter stuk cardstock verwerkt. Card Shoppe Juicy Pear vond ik qua kleur heel goed matchen.


De stationary heeft een aantal vakjes


waarin ik een vijftal kaarten en drie tags kon opbergen

met bijpassende enveloppen


bestempeld met EveryDee Stamps Van Alles Wat,
MFT Whimsical Wishes en happy gestanst met Die-namics Brushstroke Birthday Greetings


Ook heb ik een pen in style gepimpt.
Zie jij het mini pennetje? De set Just For You is van Lawn Fawn,
zijn de stempels niet schattig?

Heb jij een favoriet design papier uit de Attwell collectie?
En welke vind je het minst makkelijk te verwerken?



Wij zijn benieuwd naar je reactie!

Fijne DEEnsdag!

Groetjes, 
Judith

PS: Morgen wordt ScrapEveryDEE #2 verzonden naar de abonnees en alle belangstellenden, die een los pakket hebben besteld. Hoor jij daar ook bij? Spannend...!







3 opmerkingen:

  1. Zo gaaf dit en met mijn favoriete papiertje gemaakt 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Judith, wat een mooi pakketje heb je gemaakt. Erg leuk idee en zo komt het papier inderdaad mooi tot zijn recht.
    Bijzonder!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om het papier op deze manier te verwerken. Het is een prachtige set geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen