dinsdag 24 mei 2016

Nieuw - Nieuw - Nieuw

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie-DEEnsdag!

Heb je ze al gezien, de nieuwe releases van Lawn Fawn en SugarPea Designs?

Oh, wat zijn er weer leuke stempel sets en (bijpassende) stansen ontworpen.
Een rondje door de (web-)winkel van Bij Oma Dee is nooit verkeerd.
Regelmatig vind je nieuwe materialen,

Een paar favorieten van mij

  

 

Met het stempelsetje Funky Wreath - Spring Addition maakte ik deze kaart:


De basis is Card Shoppe Chocolate Malt
op Marshmallow gestempeld met VersaMagic Dew Drop inkt,
de cirkel sneed ik met MFT Blueprints #4

De bloemen stanste ik uit met de bijbehorende dies.
die schaf ik tegenwoordig ook aan, al is het wel even een uitgave.
Het resultaat vind ik stukken netter.

Heb jij al iets van de nieuwe spulletjes aangeschaft
of twijfel je nog?

Ik wens jullie een fijne DEEnsdag!

Groetjes,
Judith


6 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Judith. Die kleurencombi is zo tof, mooi vind ik dat altijd bruin met blauw. En dat setje is helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, het kleurr prachtig met de basiskaart. Leuke bloemetjes! Ik koop alleen bijpassende mallen als het echt niet mooi zelf te knippen is, dan zijn de mallen toch wel erg handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor.. welke kleur versa magic is het?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ... en hier eindelijk de kleuren:
      Pretty Petunia
      Purple Hydrangea
      Sea Breeze
      Turquoise Gem

      Verwijderen
  4. Mooi hoor.. welke kleur versa magic is het?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die big scripty sayings. Ik heb ze zaterdag laten hangen maar ohhh wat zijn ze gaaf!
    Je kaart is een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen