donderdag 12 mei 2016

Scrap EveryDEE #2

Hoi,

Gisteren was het zover. Na maanden van voorbereiding en 2 dagen dozen inpakken, werd het nieuwe Scrap EveryDEE pakket bezorgd. In de winkel was het de hele dag gezellig druk, want er waren ook wat knutselvriendinnen die het pakket kwamen ophalen. En dan al die positieve reacties weer, zo leuk. Wat ons betreft is ook dit pakket weer helemaal geslaagd!

Zullen we het pakket dan maar even uitpakken?


Voor dit filmpje heeft Johanna haar man Maarten weten te strikken. Viel nog niet mee om al die spulletjes uit de doos te halen met handschoenen aan ;-)) maar dat maakt het filmpje des te leuker hihi.

En dan nog even een stilstaand beeld, zodat je alle spulletjes in het pakket nog even rustig kan bekijken:


Leuk hè? Mocht je nou denken....chips! had ik hem nou maar besteld. Dan heb ik goed nieuws. Ik kan nog een paar pakketten samenstellen. Dus waar wacht je op? Klik HIER om naar de webwinkel te gaan.

Oh ja! De stempelset van EveryDee Stamps, die ook in het pakket zit, is vanaf vandaag ook los te bestellen in de webwinkel. Klik voor de stempelset even HIER.

Fijne dag!

Groetjes,
Miranda

3 opmerkingen:

  1. Een mooi pakket! Leuk filmpje met de kleding er bij haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk filmpje!
    Leuk pakket ook...als ik zou scrappen wist ik het wel :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi pakket en weer helemaal blij mee!
    Moest van mezelf wel eerst nog een lootje maken met de papiertjes uit pakket #1. Geen Facebook, dus ik zet hier maar even de link :o)
    http://jeanettiemessen.blogspot.nl/2016/05/you-are-my-happy-pasta-carbonara-met.html

    BeantwoordenVerwijderen