donderdag 16 juni 2016

Babyfoto scrappen!

Hé hallo!

Afgelopen zondag een super leuke dag bij Miranda gehad. Onder het mom van een Scrapdate, hadden we een babyshower voor Nadine geregeld. Viel helemaal niet op hoor ;-)
We hadden afgesproken om allemaal onze eigen babyfoto te scrappen...leuk!!


Ik ben voor deze foto gegaan. 'Bolle wangen hapsnoet' op d'r hobbelpaard! 
Leuke passende papiertjes erbij gezocht. Dat werd van de super leuke lijn van Fancy Pants

Johanna had een schets uitgezocht, en dat heb ik een beetje aangehouden.

Stempels van Sugar Pea,  het hobbelpaardje en de tekst baby. 'Favorite' is zo'n leuke transparante tekst van Heidi Swapp.
Bloemen uit het papier geknipt.

Strass steentjes, enamel dots, en de datum met de DYMO tang gemaakt.

Lekker bezig geweest, ondertussen gezellig kletsen, lachen, snoepen. Heerlijk zulke dagen!

Ondertussen is het nieuwe Moodboard ook al bekend gemaakt voor de nieuwe Scrap everyDEE.
Ik ben er helemaal weg van, helemaal mijn kleurtjes. Wordt er blij van!
Gemist? Ik zal het hieronder nog even plaatsen!



Het pakket of abonnement kun je hier bestellen.

Op mijn blog heb ik ook nog een bericht over deze dag geplaatst, met weer andere foto's!

Dank je wel voor het langs komen!

Groetjes Cornelie


6 opmerkingen:

  1. Dit papier.. Mmmm... Super! Mooie LO!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schattig op je hobbelpaard! Een leuke LO voor in Tims album!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk geworden!! Echt schattig met het hobbelpaard!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supertoffe strakke layout geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een droppie! Mooi hoe je het hobbelpaardje terug hebt laten komen in combinatie met het hout, erg gaaf gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen