dinsdag 21 juni 2016

Onvindbaar...

... zijn de foto's van de cadeautjes welke ik maakte voor Nadine's babyshower. En die wilde ik jullie vandaag zo graag laten zien. Ze staan helaas niet meer op mijn fototoestel en de laptop ondergaat momenteel een reorganisatie.

Een alternatief dus vandaag, namelijk een layout gemaakt met het papierlijn Life Noted van Pinkfresh Studio. 


Het is dus prima mogelijk om 6x6 inch papier van een paperpad te verwerken op je layout.

Dat is ook een challenge, die momenteel op de Bij Oma Dee iDEE&post facebookpagina loopt:
maak een layout met het design papier uit iDEE&post.

Mocht je ook gezellig mee willen doen, maar je hebt geen facebookaccount plaats dan een link onder dit bericht naar je desbetreffende blogpost of mail een foto van je layout  naar Miranda.

Ik wens jullie een inspirerende DEEnsdag!

... ik ga dan maar verder zoeken naar mijn foto's ...

groetjes,
Judith

PS: nog de gebruikte materialen
 EveryDee Stamps #4 Vakantie (fototoestel)
- Life Noted Pinkfresh Studio paperpad
- Life Noted stamp set 
- Hartjes gestanst met Paper Smooches dies 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen