donderdag 30 juni 2016

Schets!

Hé hallo!

Bij de vorige iDEE&post had ik een schets gemaakt, zijn jullie daar al mee aan de slag geweest?
Zelf had ik de volgende uitwerking gemaakt.


Een bloem zag ik er in, en die heb ik dan ook gemaakt!

Diverse cirkels uit het dessin papier. Een open cirkel van Vellum, en daarop een paar dew drops gemaakt met Glossy Accents. Een knoop als hart.


de steel van de bloem heb ik gemaakt van een slinger van een ballon geloof ik.
De onderste rand heb ik eerst gesponst met distress inkt, en daarna de rand zelf een klein stukje daaronder geplaatst zodat het witte randje ontstaat.

Beetje abstract, maar ik vond het weer eens wat anders ;-)

Als jullie wat hebben gemaakt met de schets, laten jullie deze nog even zien op Facebook? We zijn heel erg benieuwd naar jullie uitwerkingen!

Leuk als jullie langs zijn gekomen, nóg leuker als je ook een reactie achter laat ;-)
Bedankt!

Groetjes Cornelie



12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, mooie kleuren. Gaaf, met die knoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzondere kaart, inderdaad abstract maar wel heel mooi Cornelie. Er gaat een rust vanuit, mooi hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal gemist, deze sketch. Raar...ik vind je kaart heel mooi. Grappig dat je er een bloem in ziet.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, ik hou er wel van, dat strakke en die cirkelbloem is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!! Het zachte groen, de dauwdruppels..supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave bloem, mooie vorm, prachtige kleurtjes, helemaal top!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooooooi! Strak en eenvoudig; ik hou hier van:)

    BeantwoordenVerwijderen