dinsdag 14 juni 2016

Scrap met het Dee Tee

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Inspiratie, ja die kregen wij als team van elkaar.
Zoals je gisteren kon lezen, hebben wij zondag een Babyshower-Verrassings-Scrapdag gehad met het hele team.

Het idee om onze eigen babyfoto's te gaan scrappen hadden wij verzwegen voor Nadine. Zij dacht dat we vakantiefoto's zouden verwerken, maar Cornelie had stiekem via Nadine's ouders babyfoto's van de 'mum-to-be' geregeld. De verrassing was dus compleet voor Nadine.

Het geheimhouden was best een spannende zaak. We moesten heel goed opletten, dat we de juiste whatsapp groep gebruikten om heimelijk onze plannen met zijn vieren te bespreken (-;

Johanna zocht ter plekke een sketch op,
welke ik als leidraad gebruikte voor mijn eerste layout.




Bij de zwart wit foto vond ik de zachte kleuren roze van Create Paper Little You en het grijze cardstock Rock Candy mooi passen.

De sterren en fishtaile strookjes stanste ik met Die-namics.

De tweede layout is ook een CASje (-;
Wederom sterren gebruikt en die leuke gele hartjes stanste ik met de Heart Journal Card stans van SugarPea Designs uit Card Shoppe Sour Lemon


Gestempeld heb ik met VersaMagic Thatched Straw,
het stempelsetje is van Crate Paper, Little You.


De komende dagen laten Cornelie, Nadine en Johanna hun babyfoto-layouts zien.
Je komt toch ook weer kijken?

Een fijne DEEnsdag!

Groetjes, 
Judith

5 opmerkingen:

  1. Ik vind je scraps weer erg geslaagd, Judith. Super leuk ook dat je de schets hebt gepakt als uitgangspunt. Zie je nou wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt, prachtige verrassing voor Nadine!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, Judith! ja, die verrassing was echt een succes, hoorde ik! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig vond en vind ik ze nog steeds Judith!

    BeantwoordenVerwijderen