zaterdag 18 juni 2016

Wat een verrassing! - Babyfoto scrappen voor in het album

Jullie hebben het verhaal van de babyshower inmiddels van bijna alle kanten gehoord. Wat was het een mooie dag en wat een heerlijke verrassing van de meiden. Ze hebben me echt in de watten gelegd en zoveel werk gemaakt van de hapjes, cadeautjes en sapjes! Alles helemaal in stijl, te gek! Ik loop nog dagelijks even door de tas met cadeautjes heen om te kijken wat voor moois we allemaal hebben gekregen.

Een extra leuke verrassing was dat we onze eigen babyfoto gingen scrappen. Ook mijn ouders bleken dus in het complot te zitten. Zo kun ik dus met mijn eigen foto aan de slag. Leek me leuk om een layout te maken voor in het babyboek. Kan de kleine later zelf vergelijken op wie hij/zij nu het meest leek als baby. Dus aan de slag!


Mijn eigen babykamertje was vroeger lichtblauw. Niet omdat mijn ouders dachten dat ik een jongetje zou worden, hoor! Dat was toen gewoon in. Dus daarom had ik waarschijnlijk ook een leuk blauw pakje en mijn moeder een bijpassende ochtendjas ;) Tja, zo zijn we nu eenmaal. Heb ik wel iets van meegekregen geloof ik.

Ik besloot een van de prikkers van tafel te pakken (en het taartje op te eten ;) jummie!) en zo dat leuke rompertje op mijn layout te verwerken. Mochten jullie denken: wat is nu die schaduw, dat is een strook vellum die ik niet wilde vastplakken aan de zijkanten. In het album krult het toch niet op!

Met veel plezier deze foto gescrapt, die kan alvast in het album!

3 opmerkingen:

  1. Aah, lief! wat een heerlijke kleurtjes en wat een leuk idee voor de babyalbum. Deze scrap is heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf gedaan, zeg! Mooie lay-out en leuk dat de anderen je zo hebben verwend! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo lief met die wolkjes! En wat was je schattig in je blauwe pakje!

    BeantwoordenVerwijderen