dinsdag 12 juli 2016

Afterparty...?! En een layout

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Afterparty? Leuk woord, maar eigenlijk  gaat het mij vandaag om de cadeautjes, die ik voor de baby shower van Nadine heb gemaakt. Ja, gelukkig de foto's teruggevonden :), weet je nog hier


Nadine liet een keertje weten dat ze van olifantjes houdt en dat heb ik onthouden.
Ik haakte een kleine rammelaar en verpakte deze in een zelfgemaakte doos:


Kubussen als stapeltoren:


De hartjes zijn gestanst met MFT Stitchable Heart Stax Die-namics,
de cirkels met Circle Stax Die-namics

De week na onze leuke verrassingsparty voor Nadine heb ik thuis nog een babyfoto van mij verwerkt:


Het papier is van Crate Paper Little You
Love sneed ik met de Scripty Love Lawn Cuts die van Lawn Fawn

Een fijne DEEnsdag gewenst!

Groetjes,
Judith

4 opmerkingen:

  1. Alles ziet er heel mooi uit. Wat een leuke olifantje-rammelaar.
    Leuke foto van jezelf. mooi lay-out, erg lieve uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er prachtig uit! En die rammelaar.... geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die olifanten rammelaar is zo geweldig! Bij de eerste foto's van de baby shower dacht ik bij die blokken/doosjes meteen aan Judith. Maar de andere cadeau-verpakkingen zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig vond je de foto's terug, want je cadeaus zijn geweldig! Die rammelaar is prachtig!
    Dank voor het (alsnog) delen :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen