donderdag 14 juli 2016

Donderdag=DEE-day

Hé hallo!

Weer een berichtje op DEE-day.
Jullie hebben de iDEE&post alweer even binnen, en sommige zijn er al direct mee aan de slag gegaan. Leuk om dat te zien!


Zo loopt er ook een challenge. Hebben jullie die al gezien?
Daar zie je deze kaart ook. Een ijsje gebruikt van een iDEE&post van vorig jaar. Zo kan je de materialen weer leuk met elkaar combineren.



Een slider kaart gemaakt. Ik hou van dit soort grapjes in kaarten verwerkt.
Maar ik heb nóg een kaartje gemaakt!



Een shaped card, ook dat zijn een van mijn favoriete kaarten om te maken. Het resultaat is met weinig al snel zo leuk!
Twee verschillende papiertjes uit de paperpad gebruikt, en het randje van het ijs heb beïnkt en ik heb een glitter randje gemaakt. De kers laten glanzen met Glossy Accents.

De 'koek' is net echt zo. Gemaakt met Kraft en de embossingmal uit het pakket. Grappig toch?

Het tekstje natuurlijk uit de nieuwe, super leuke, stempelset van Every Dee  die ook al in het pakket zat.

Laat de ijsjes maar zien! Wij zijn er helemaal klaar voor ;-)

Bedankt weer voor het langs komen, en jullie reacties!

Groetjes Cornelie

6 opmerkingen:

  1. Ik loop zo even naar de vriezer voor een ijsje, krijg er trek van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het idee van die embossingfolder vind ik wel zó briljant bedacht; gave kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaartjes! En inderdaad, dat hoorntje met de embossingmal is super!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. twee geweldige kaarten. Heel mooi gemaakt. mjam...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De beautiful kaart vind ik geweldig. Wat een leuk idee. En het ijsje....om van te smullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat leuk!!! Het is vandaag heel warm, die ijsjes.. yumm ik lust er wel één!

    BeantwoordenVerwijderen