zaterdag 2 juli 2016

iDEE&post: inspiratie voor kaartjes

Het DeeTee legt de komende dagen de laatste hand aan de voorbeelden voor de nieuwe iDEE&post. Spannend! Het belooft een zomers en vrolijk pakket te worden, waar je natuurlijk weer heel veel kaartjes en andere creaties mee kunt maken.

Nog geen lid van iDEE&post? Kijk dan even op de website wat het inhoudt.
Misschien een leuk vakantie-cadeautje voor de minder warme en zonnige zomerdagen?

Met het pakket van april heb ik zelf in ieder geval veel leuke kaartjes kunnen maken. Ik laat ze nog even zien...








 Heel verschillend allemaal, maar toch met hetzelfde pakket gemaakt. En dat is nu het leuke aan iDEE&post. Het DeeTee maakt zoveel verschillende creaties in diverse stijlen, daar raak je vast door geïnspireerd. Om vervolgens lekker zelf aan de slag te gaan en je eigen draai te geven aan je kaartjes. Maar liften (namaken) mag natuurlijk ook!



4 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaartjes, Nadine! Heel verschillend, maar stuk voor stuk mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw hele serie. Tof! Ik zie de schets :-) eeb babykaart. Tof gedaan allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie serie kaartjes heb je gemaakt! En zo verschillend allemaal, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, zulke diverse kaarten.
    Ik heb er ook nog een aantal gemaakt, maar die kan ik nog niet delen in de Facebookgroep, omdat ze nog niet allemaal weg zijn :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen