zaterdag 9 juli 2016

iDEE&post uitdaging - IJsje voor een prijsje


Omdat het zonnetje het de afgelopen weken nog een beetje liet afweten, besloten wij de zon dan maar op een andere manier te laten schijnen. Afgelopen week viel de nieuwste iDEE&post op de mat van heel veel enthousiaste kaartenmaaksters.


Het meest trots zijn we natuurlijk op die toffe vakantie-stempelset die Miranda heeft ontworpen. Daar word je toch blij van :)?



Daar hopen we weer leuke creaties mee te zien. Ook de zomerse paperpad van Elle's Studio biedt veel mogelijkheden voor super leuke kaartjes. We hebben er ook een leuke uitdaging bij bedacht...


UITDAGING - DOE JE OOK MEE?


De eerste uitdaging bij deze iDEE&post heet IJsje voor een prijsje. Kijk eens wat het team voor leuke creaties heeft gemaakt?



Je kunt meedoen door een leuke IJs-creatie te maken en hieronder te linken. Daar heb je de hele maand juli de tijd voor. Natuurlijk is het leuk als je hiervoor de materialen uit de iDEE&post gebruikt, maar als je geen lid bent, mag je ook meedoen. Laat die IJsjes maar komen!

Na 31 juli maken we de winnaar bekend. Uiteraard krijgt die een leuk prijsje.

Veel plezier!

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke pakket en stempels.
    Succes! en misschien doe ik mee, maar ik heb niks van ijsjes. Dus een uitdaging.
    Misschien morgen tijd om te knutselen.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, vanmiddag (tussendoor Mensen rondleiden die wilden weten hoe de camping was om eventueel te komen met de vakantie) even tijd gehad om te knutselen.
      Fijne week, Miranda!

      Verwijderen
  2. Ik weet niet of het de bedoeling is om met een oude kit in te zenden, maar zo niet: verwijder mijn bijdrage gerust...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb niet jullie spullen gebruikt maar vind de challenge te leuk om mee te doen. Als het niet mag, verwijder je mijn kaart maar.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog maar een ijsjeskaart gelinkt ;-)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog maar een ijsjeskaart gelinkt ;-)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is hier al een uitslag van bekend? Of heb ik die ergens gemist?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt niets gemist Caroline. Helaas is de bekendmaking van de winnares een beetje vertraagd door mijn vakantie. Ik doe heel hard mijn best om deze week de winnares bekend te maken. Groetjes, Miranda

      Verwijderen