dinsdag 19 juli 2016

Inspiratie DEEnsdag: Nieuwe release SugarPea Designs

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Als je geabonneerd bent op de nieuwsletter dan heb je vast de nieuwe release van SugarPea Designs al gezien in de webwinkel? 

Nee? Nog geen abonnement op de nieuwsbrief? Schrijf je gerust in, zodat je per mail de hoogte kunt worden gehouden en mis niets meer. Via de contactgegevens op de website kun je je aanmelden.

Ik heb aantal SugarPea Designs stempel- en stanssets op mijn wensenlijstje gezet,
maar eentje heb ik direct gekocht: 


Bij het zien van deze set had ik namelijk direct een cadeauidee in gedachten:

een doosje

... met inhoud

... treat yourself to something nice

Leuke tekst om bijvoorbeeld een geldcadeau aan te bieden.

Voor het doosje gebruikte ik Card Shoppe Juicy Pear voor de basis,
Hemptique Bakerstwine Palm Tree Paradise

Het design papier Sunny Days is van Elle's Studio
en zit in het iDEE&post pakket van juli.


Mocht je geen pakket hebben besteld maar de paperpad toch willen aanschaffen, kun je contact opnemen met Miranda. Naar mijn weten is het blokje nog los verkrijgbaar.

Zie je ook het vrolijke printje met de ijsjes?
Ik herinner je graag aan de uitdaging een IJSJE voor een prijsje.
Doe gezellig mee.

In augustus komt Scrap EveryDEE #3 uit,
een sneak peek heb ik in deze blogpost verstopt ...
ssst...



Ik wens jullie een sunny DEE,

Groetjes, Judith

2 opmerkingen:

  1. Zo ontzettend leuk. De papiertjes, het doosje met inhoud. Zo`n cadeautje wil iedereen wel hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n gaaf doosje! Ja deze set is wel errug leuk; staat ook op mijn verlanglijst:)

    BeantwoordenVerwijderen