dinsdag 5 juli 2016

Inspiratie

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten zien, dat ik gelift heb van Laura Bassen, dus heb nagemaakt. Je vindt haar kaart met een leuk filmpje HIER.



De jarige werd 19 -
dat hadden jullie vast al geraden (-;

Gebruikt heb ik de volgende producten:
MFT Die-namics By The Numbers


Card Shoppe Marshmallow
Lawn Fawn Happy Birthday Border


3D foam

... en waar haal jij je inspiratie vandaan?

Ik wens jullie een vrolijke DEEnsdag!

Groetjes,
Judith

4 opmerkingen:

  1. Liften is leuk! :-) erg tof met de cijfers. Lekker fleurig. Leuk Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een van de beste lifts die ik ooit heb gezien:) Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf gedaan! Toffe kleurtjes zo. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen